Komentarze:

Gossip Girl 2x18

HDTV.XviD-XOR

ocena napisów:

Aby pisać komentarze musisz być zalogowany!

2009-03-18 21:33:34

ocena:
:groupwave::groupwave::groupwave:
Komentarz został edytowany przez użytkownika piotros222 dnia 19-03-2009, 09:27:45

2009-03-18 22:00:13

ocena:
dziekuje

2009-03-18 22:05:12

ocena:
dzieki swietna robota

2009-03-18 22:14:34

ocena:
dzieki:devil:

2009-03-18 22:36:58

ocena:
Dzięki :beer2:

2009-03-18 22:38:54

ocena:
Dzięki wielkie za bardzo dobre i szybkie napisy. smile

2009-03-18 23:18:56

ocena:
Dobre napisy, odcinek też niezły więc idę spać w dobrym nastroju smile.

2009-03-18 23:24:00

ocena:
Dzięki :beer2:

2009-03-19 02:17:32

ocena:
wielkie dzieki za napisysmile

2009-03-19 02:20:05

ocena:
Szczegół przy dialogach, między myślnikiem, a tekstem - spacja. Polecam ctrl+r w Subedicie. Po za tym 6 smile

2009-03-19 03:55:13

ocena:
Dziękismile

2009-03-19 06:01:54

ocena:
dzięki za tak szybkie napisy !

2009-03-19 08:05:26

ocena:
Świetne tłumaczenie, super, że tak szybko. :D

2009-03-19 13:08:52

ocena:
Mam kilka uwag: po pierwsze nie bardziej zakompleksionej tylko bardziej złożonej (complex=złożony), dalej, 5261}{5313}Dodaj skórę do mankietów. Humphrey!
{5317}{5381}To suknia na rozpoczęcie.|Za kulisy, natychmiast.
Nie sądzisz, że coś tu nie pasuje? Wrzeszczy na Dana i mówi o sukni? Mi się wydaje, że tu chodzi o próbę kostiumową, na której są. Jak coś jeszcze znajdę to dam znak.
Komentarz został edytowany przez użytkownika katrin1990 dnia 19-03-2009, 14:56:04

2009-03-19 13:30:54

ocena:
dziękuję! :D

2009-03-19 13:54:47

ocena:
A więc: Rachel nie mówi, co robisz, tylko co my robimy. Co dalej...Mam, Dan mówi: I can't help myself co oznacza, że nie może się powstrzymać, a nie, że nie może sobie pomóc. I nie "moi drodzy jesteście w pracy" tylko moi drodzy ciągle rodzicie,nie następnym razem kiedy nadepniesz mi na twarz, a nadepniesz mi na odcisk, lub cię zobaczę. Kolejne...Nie "to było wykonanie" a "to był występ".Nie "Moja przyszłość na Yale jest zniszczona" zmieniłabym na "Mój los na Yale jest przesądzony/przypieczętowany. I zabrałabym niż w "Jestem znacznie lepszy niż Baufort" on powiedział "I'm a way better Beufort" czyli "jestem znacznie lepszym Baufortem". Wybacz, że się tak przyczepiłam. Ogólnie napisy dobre, żadnych ortografów, dopatrzyłam się jednej literówki.Jeśli zmienisz to, co napisałam, to będzie cud miód i orzeszkismile
Komentarz został edytowany przez użytkownika katrin1990 dnia 19-03-2009, 14:55:42

2009-03-19 14:17:18

ocena:
katrin1990,
podawaj konkretne linijki albo znaczniki klatek, gdzie to występuje, wszystkim będzie łatwiej, bo właśnie staram się poprawić te napisy od strony wizualnej.

Co do 'rodzicie', to przepraszam, jakoś mi umknęła jedna litera i widziałem tam 'rodzice' :P

Tak, mały głód xD
Taka mała, to człowiek nie pojadł ;)
Komentarz został edytowany przez użytkownika crosis dnia 19-03-2009, 17:02:51

2009-03-19 14:48:56

ocena:
Ok, proszę bardzo, o tych fragmentach mówiłam:
{2687}{2761}bardziej zakompleksionej, głównej żeńskiej roli
{31293}{31312}Co robisz?
{36302}{36404}cały czas jesteście w pracy.|Czuję się jak w pracy.
{42366}{42421}Następnym razem mogę cię spontanicznie|uderzyć, kiedy nadepniesz mi na twarz.
{31367}{31392}Nie mogę sobie pomóc.
{53872}{53935}Jestem znacznie lepszy niż Beaufort.
{50623}{50740}Dyrektor powiedziała mi, że moja przyszłość|na Yale jest zniszczona,
Ale w pracy moim zdaniem nie pasuje. Z resztą u nas się używa takiego sformułowania. I bardziej wtedy to pasuje do słów Nelly. Dosłownie tłumacząc to mówi o urodzeniu postaci:P I dalej mówi, że zamiast urodzić to oni ciągle rodzą. Danio nie było pod ręką, to czymś trzeba było ten głód przezwyciężyć i padło na biedną literkę I. Smaczna była?^^
Komentarz został edytowany przez użytkownika katrin1990 dnia 19-03-2009, 16:18:17

2009-03-19 15:50:49

ocena:
Nie przestrasz się ;)

Subtitles Pacher ver 0.1

---
linia 5
- {144}{170}-Gdzie byłeś?|-Gdzie nie był?
+ {144}{170}- Gdzie byłeś?|- Gdzie nie był?
---
linia 19
- {644}{695}Znowu jestem w Constance. Dostałam się do Yale.
+ {644}{695}Znowu jestem w Constance.|Dostałam się do Yale.
---
linia 24
- {817}{857}-To koniec, prawda?|- Co tutaj robisz?
+ {817}{857}- To koniec, prawda?|- Co tutaj robisz?
---
linia 27
- {1323}{1351}Na Upper East Side
- {1351}{1393}Cały świat jest teatrem,
- {1393}{1454}a wszyscy mężczyźni i kobiety|zwyczajnymi aktorami.
- {1454}{1528}Jednak raz do roku, uczniowie Constance/St. Jude
- {1528}{1568}porzucają swoje zwyczajowe role
- {1576}{1643}i wcielają się w nowe na potrzeby|sztuki najstarszych klas.
- {1654}{1716}Tegoroczny wybór - "Wiek niewinności".
+ {1323}{1351}/Na Upper East Side
+ {1351}{1393}/Cały świat jest teatrem,
+ {1393}{1454}/a wszyscy mężczyźni i kobiety|/zwyczajnymi aktorami.
+ {1454}{1528}/Jednak raz do roku, uczniowie Constance-St. Jude
+ {1528}{1568}/porzucają swoje zwyczajowe role
+ {1576}{1643}/i wcielają się w nowe na potrzeby|/sztuki najstarszych klas.
+ {1654}{1716}/Tegoroczny wybór - "Wiek niewinności".
---
linia 37
- {1965}{2025}Przed "Plotkarą" była Edith Wharton.
- {2025}{2066}I jak niewiele się od tamtej pory zmieniło.
- {2067}{2127}Rządzi takie samo towarzystwo snobów.
- {2128}{2200}Zniknęły jedynie gorsety i ciągnięte|przez konie powozy.
+ {1965}{2025}/Przed "Plotkarą" była Edith Wharton.
+ {2025}{2066}/I jak niewiele się od tamtej pory zmieniło.
+ {2067}{2127}/Rządzi takie samo towarzystwo snobów.
+ {2128}{2200}/Zniknęły jedynie gorsety i ciągnięte|/przez konie powozy.
---
linia 44
- {2687}{2765}bardziej zakompleksionej, głównej żeńskiej roli
+ {2687}{2765}bardziej złożonej, głównej żeńskiej roli
---
linia 55
- {3440}{3498}Dorota, wystarczy. |Tak w ogóle to co u was słychać?
+ {3440}{3498}Dorota, wystarczy.|Tak w ogóle to co u was słychać?
---
linia 61
- {3746}{3810}-Wiesz, że reżyserował sztukę...|-Bogosiana na Off-Broadway?
+ {3746}{3810}- Wiesz, że reżyserował sztukę...|- Bogosiana na Off-Broadway?
---
linia 74
- {4535}{4617}Yale akceptuje tylko jednego studenta Constance|tak wcześnie, i jestem nim ja.
+ {4535}{4617}Yale akceptuje tylko jednego studenta Constance|tak wcześnie i jestem nim ja.
---
linia 78
- {5261}{5316}Dodaj skórę do mankietów. Humphrey!
+ {5261}{5316}Dodaj skórę do mankietów.|Humphrey!
---
linia 82
- {5494}{5538}Czekaj. Czy ja to naprawdę powiedziałam?
+ {5494}{5538}Czekaj, czy ja to naprawdę powiedziałam?
---
linia 86
- {6139}{6184}-Nie, nie. Prawa strona.|-Okej, załapałem.
+ {6139}{6184}- Nie, nie. Prawa strona.|- OK, załapałem.
---
linia 93
- {6576}{6647} -Cóż, to jest wisienka na torcie. |-Okej.
+ {6576}{6647}- Cóż, to jest wisienka na torcie.|- OK.
---
linia 103
- {7187}{7213}-Naprawdę? |-W stosunku do ciebie.
- {7463}{7527}Chuck Bass. Dobrze cię widzieć synu.
+ {7187}{7213}- Naprawdę?|- W stosunku do ciebie.
+ {7463}{7527}Chuck Bass. Dobrze cię widzieć, synu.
---
linia 109
- {7774}{7807}-Dziękuję.|-Będę szedł do biura.
+ {7775}{7807}- Dziękuję.|- Będę szedł do biura.
---
linia 112
- {7885}{7919}-Smacznego.|-Dziękuję.
- {7920}{7972}-To miejsce jest dobre? |-Idealne.
- {8086}{8144}Mój szczęśliwy dzień. Carter Baizen znowu w mieście.
+ {7886}{7919}- Smacznego.|- Dziękuję.
+ {7920}{7972}- To miejsce jest dobre?|- Idealne.
+ {8086}{8144}Mój szczęśliwy dzień.|Carter Baizen znowu w mieście.
---
linia 120
- {8483}{8523}Zna mnie. Wiem, że masz jakieś kłopoty.
+ {8483}{8523}Zna mnie.|Wiem, że masz jakieś kłopoty.
---
linia 124
- {8631}{8702}-Zamówisz mi drinka?|-Poczekaj sekundę.
- {8702}{8737}Przestań, Bass. Nie wywołuj scen.
+ {8632}{8702}- Zamówisz mi drinka?|- Poczekaj sekundę.
+ {8703}{8737}Przestań, Bass.|Nie wywołuj scen.
---
linia 128
- {8839}{8850}Jak było w Singapurze?
- {8851}{8895}Jestem zaskoczony, że wróciłeś|w jednym kawałku.
+ {8840}{8895}Jak było w Singapurze?|Jestem zaskoczony, że wróciłeś w jednym kawałku.
---
linia 132
- {9102}{9185}Cóż, kogo obchodzi, jakie jest jej |prawdziwe imię.
- {9187}{9232}-Boże błogosław Amerykę.|-Panie Baizen?
+ {9102}{9185}Cóż, kogo obchodzi, jakie jest jej|prawdziwe imię.
+ {9187}{9232}- Boże błogosław Amerykę.|- Panie Baizen?
---
linia 137
- {9922}{9974}Halo? Co się z tobą dzieję?
+ {9922}{9974}Halo? Co się z tobą dzieje?
---
linia 140
- {10115}{10185}Tak. Byli jak wyrośnięte wredne dziewczyny.
+ {10115}{10185}Tak. Byli jak wyrośnięte, wredne dziewczyny.
---
linia 150
+ {11003}{11066}/Rachel, muszę się z tobą zobaczyć.|/Odpisz gdzie i kiedy. Dan
---
linia 156
- {11739}{11815}Nelly Yuki twierdzi, że dostała się wcześniej do Yale.
+ {11739}{11815}Nelly Yuki twierdzi,|że dostała się wcześniej do Yale.
---
linia 158
- {11843}{11888}Bardzo mi przykro, Blair. To nie jest pomyłka.
+ {11844}{11888}Bardzo mi przykro, Blair.|To nie jest pomyłka.
---
linia 161
- {11955}{11992}Odwołali twoją akceptacje
+ {11956}{11992}Odwołali twoją akceptację
---
linia 176
- {12935}{13023}{Y:i}Każda aktorka w końcu znajduje|sposób, aby przeniknąć w swoją postać.
- {13025}{13109}{Y:i}Nawet jeśli czasem zmusza ją|do tego życie.
+ {12935}{13023}/Każda aktorka w końcu znajduje|/sposób, aby przeniknąć w swoją postać.
+ {13025}{13109}/Nawet jeśli czasem zmusza ją|/do tego życie.
---
linia 189
- {14154}{14188}Cóż, nie musiałeś. Nie ma jej od tak dawna.
+ {14154}{14188}Cóż, nie musiałeś.|Nie ma jej od tak dawna.
---
linia 191
- {14209}{14277}Nie. Tylko pierwszą scenę.
+ {14209}{14277}Nie, tylko pierwszą scenę.
---
linia 193
- {14344}{14415}Czekaj. Mogę...
+ {14344}{14415}Czekaj, mogę...
---
linia 197
+ {14747}{14820}/Dan - dziś wieczorem, u mnie.|/Nie mogę się doczekać, by cię zobaczyć. Rachel
---
linia 199
- {14928}{14952}-Ciągnij!|-Utknęło.
- {14953}{14993}Nie. Zostaw to. Potrzebuje tak dużo|ochraniaczy, jak tylko to możliwe.
+ {14928}{14952}- Ciągnij!|- Utknęło.
+ {14953}{14993}Nie, zostaw to. Potrzebuje tak dużo|ochraniaczy, jak tylko to możliwe.
---
linia 212
- {15515}{15561}Są tysiące ludzi,
- {15562}{15607}którzy chcieliby cię zniszczyć.
- {15635}{15696}{Y:i}Chcecie usłyszeć o najbardziej chorym|skandalu w historii?
- {15697}{15744}{Y:i}Pamiętacie lorda B.?
- {15745}{15847}{Y:i}Wygląda na to, że przekazuje swojej|królewskiej matce specjalne traktowanie.
- {15848}{15879}{Y:i}A co jest w tym najgorsze?
- {15894}{15923}{Y:i}B. wiedziała i zignorowała to.
- {15942}{15999}{Y:i}Jak bardzo zdesperowana możesz być, B.?
+ {15515}{15559}Są tysiące ludzi,|którzy chcieliby cię zniszczyć.
+ {15635}{15696}/Chcecie usłyszeć o najbardziej chorym|/skandalu w historii?
+ {15697}{15744}/Pamiętacie lorda B.?
+ {15745}{15847}/Wygląda na to, że przekazuje swojej|/królewskiej matce specjalne traktowanie.
+ {15848}{15879}/A co jest w tym najgorsze?
+ {15894}{15923}/B. wiedziała i zignorowała to.
+ {15942}{15999}/Jak bardzo zdesperowana możesz być, B.?
---
linia 223
- {16221}{16256}Julian. Hej, wprowadziłam poprawki,
- {16257}{16313}które zasugerowałeś w scenie ogrodowej.
- {16314}{16377}Tak. Dobrze Sabrina.
+ {16221}{16313}Julian. Hej, wprowadziłam poprawki,|które zasugerowałeś w scenie ogrodowej.
+ {16314}{16377}Tak. Dobrze, Sabrina.
---
linia 233
- {16986}{17063}byłoby bardzo pomocne dokumentowi|mojej przyjaciółki Vanessy
+ {16986}{17063}że byłoby bardzo pomocne dokumentowi|mojej przyjaciółki Vanessy
---
linia 243
- {17551}{17618}-Szczerze.|-Co z nią robisz? Nienawidzimy jej.
+ {17551}{17618}- Szczerze.|- Co z nią robisz? Nienawidzimy jej.
---
linia 258
- {18559}{18606}-A Carter?|-Dopiero go poznałam.
+ {18547}{18587}- A Carter?|- Dopiero go poznałam.
---
linia 269
- {19093}{19127}To jest to zrobisz.
+ {19093}{19127}Właśnie tak zrobisz.
---
linia 271
- {19156}{19265}-Stworzymy ci nową tożsamość. Paszport.|-Jak?
+ {19156}{19265}- Stworzymy ci nową tożsamość, paszport.|- Jak?
---
linia 278
- {20013}{20071}-Jego inspiracją była "Dziedziczka".|-William Wyler.
+ {20013}{20071}- Jego inspiracją była "Dziedziczka".|- William Wyler.
---
linia 286
- {20538}{20598}-Słuchaj, będę się zbierał.|-Pójdę z tobą.
- {20599}{20649}Właśnie miałem ci opowiedzieć o moich decyzjach w sprawie sztuki.
+ {20538}{20598}- Słuchaj, będę się zbierał.|- Pójdę z tobą.
+ {20599}{20649}Właśnie miałem ci opowiedzieć|o moich decyzjach w sprawie sztuki.
---
linia 291
- {20767}{20839}Nie. W porządku. Słuchaj mam...
+ {20767}{20839}Nie. W porządku. Słuchaj, mam...
---
linia 298
- {21297}{21363}Serena, wiem, że go lubisz, ale jako twoja przyjaciółka...
+ {21297}{21363}Serena, wiem, że go lubisz,|ale jako twoja przyjaciółka...
---
linia 305
- {21682}{21754}Dziękuje paniom. Nie przejmujcie się, wszystko już załatwione.
- {21755}{21836}-Było bardzo przyjemnie.|-Tak było.
+ {21682}{21754}Dziękuję paniom.|Nie przejmujcie się, wszystko już załatwione.
+ {21755}{21836}- Było bardzo przyjemnie.|- Tak, było.
---
linia 311
- {21990}{22014} więcej ćwiczeń przed spektaklem.
- {22015}{22108}-Co o tym sądzisz? |-Jasne. Może być o 4:00? Wyślij swój adres.
+ {21990}{22014}więcej ćwiczeń przed spektaklem.
+ {22015}{22108}- Co o tym sądzisz?|- Jasne. Może być o 4:00? Wyślij swój adres.
---
linia 314
- {22233}{22320}-Co więc planujesz?|-Masz na myśli co my planujemy?
+ {22233}{22320}- Co więc planujesz?|- Masz na myśli co my planujemy?
---
linia 321
- {22637}{22711}Tak. Napisała notatkę.
- {22712}{22764}Dobrze. Gdzie ona jest?
+ {22637}{22711}Tak, napisała notatkę.
+ {22712}{22764}Dobrze, gdzie ona jest?
---
linia 324
- {23093}{23207}-Panie Humphrey.|-Wierzę, że to należy do ciebie.
- {23309}{23403}{Y:i}Biedna Miss Iowa. Złapana na odgrywaniu pani Robinson.*|*[z filmu "Absolwent"]
- {23404}{23478}{Y:i}Wygląda na to, że nauczycielka dostała lekcje.
+ {23093}{23207}- Panie Humphrey.|- Wierzę, że to należy do ciebie.
+ {23309}{23403}/Biedna Miss Iowa. Złapana na odgrywaniu pani Robinson.*|/*[z filmu "Absolwent"]
+ {23404}{23478}/Wygląda na to, że nauczycielka dostała lekcję.
---
linia 329
- {23615}{23648}Widziałem się z Panną Carr ostatniej nocy.
+ {23615}{23648}Widziałem się z panną Carr ostatniej nocy.
---
linia 335
- {23838}{23860}Panna Carr wysłała mi klucz.
- {23861}{23910}Wydaje mi się, że zna ryzyko.
+ {23838}{23910}Panna Carr wysłała mi klucz.|Wydaje mi się, że zna ryzyko.
---
linia 340
- {24010}{24065}Troszczę się o Rachel. I mam 18 lat,
+ {24010}{24065}Troszczę się o Rachel.|I mam 18 lat,
---
linia 345
- {24421}{24539}Zrobimy to, mój najdroższy. Oczywiście. Za rok.
+ {24421}{24539}Zrobimy to, mój najdroższy.|Oczywiście. Za rok.
---
linia 362
- {25350}{25402}-Powoli.|-Przepraszam?
+ {25350}{25402}- Powoli.|- Przepraszam?
---
linia 378
- {26382}{26451}Muszę przyznać. Nie doceniałem cię.
+ {26382}{26451}Muszę przyznać.|Nie doceniałem cię.
---
linia 384
- {26906}{26962}{Y:i}Dzwoniące dzwony Yale przestały dzwonić.
- {26963}{27066}{Y:i}S. się dostała, ale nie za jej wynik na S.A.T.
- {27067}{27185}{Y:i}Uwaga prasy była dla niej jedynym wymogiem.
+ {26906}{26962}/Dzwoniące dzwony Yale przestały dzwonić.
+ {26963}{27066}/S. się dostała, ale nie za jej wynik na S.A.T.
+ {27067}{27185}/Uwaga prasy była dla niej jedynym wymogiem.
---
linia 392
- {27538}{27604}-A może powinienem mówić do ciebie Elle?|-Przepraszam, że zniknęłam w ten sposób.
+ {27538}{27604}- A może powinienem mówić do ciebie Elle?|- Przepraszam, że zniknęłam w ten sposób.
---
linia 395
- {27686}{27770}-Ale jesteś ekspertem w przekraczaniu granic.|-Przyznaję.
+ {27686}{27770}- Ale jesteś ekspertem w przekraczaniu granic.|- Przyznaję.
---
linia 398
- {27922}{27975}-Nie spodoba mu się towarzystwo.|-Rozumiem.
+ {27922}{27975}- Nie spodoba mu się towarzystwo.|- Rozumiem.
---
linia 401
- {28120}{28171}Dziękuję. Jestem taka wdzięczna.
+ {28120}{28171}Dziękuję.|Jestem taka wdzięczna.
---
linia 408
- {28834}{28921}Wczuj się w rolę. Użyj ciernienia na scenie.
+ {28834}{28921}Wczuj się w rolę.|Użyj ciernienia na scenie.
---
linia 415
- {29272}{29294}Wszystko co zrobiłaś,
+ {29272}{29294}Wszystko, co zrobiłaś,
---
linia 424
- {29745}{29788}Czekaj. Ja nie kłamię.
+ {29745}{29788}Czekaj, ja nie kłamię.
---
linia 439
- {30839}{30905}-Musimy porozmawiać.|-Nie, Dan. Musimy się trzymać od siebie z daleka.
+ {30839}{30905}- Musimy porozmawiać.|- Nie, Dan, musimy się trzymać od siebie z daleka.
---
linia 441
- {30934}{30992}-Musimy przynajmniej to przedyskutować.|-Ludzie nadchodzą.
+ {30934}{30992}- Musimy przynajmniej to przedyskutować.|- Ludzie nadchodzą.
---
linia 444
- {31293}{31312}Co robisz?
- {31367}{31392}Nie mogę sobie pomóc.
+ {31285}{31312}Co my robimy?
+ {31367}{31392}Nie mogę się powstrzymać.
---
linia 451
- {32751}{32778}-Wybacz mi kochanie.|-Oczywiście.
- {32837}{32880}Co się stało z Julianem.
+ {32751}{32778}- Wybacz mi, kochanie.|- Oczywiście.
+ {32837}{32887}Co się stało z Julianem?
---
linia 457
- {33154}{33168}-Wyjaśnię ci później. |-Następnego dnia,
- {33193}{33263}pani Manson Mingott przyjęła|młodą parę w wielkim
- {33264}{33330}domu w niedostępnej i dzikiej|części Central Parku.
+ {33141}{33173}- Wyjaśnię ci później.|/- Następnego dnia,
+ {33173}{33263}/pani Manson Mingott przyjęła|/młodą parę w wielkim
+ {33264}{33330}/domu w niedostępnej i dzikiej|/części Central Parku.
---
linia 461
- {33385}{33416}Tak pani.
+ {33385}{33416}Tak, pani.
---
linia 463
- {33586}{33595}W końcu.
- {33596}{33658}Zaczynałam myśleć, że jesteście tak zamroczeni
+ {33586}{33658}W końcu.|Zaczynałam myśleć, że jesteście tak zamroczeni
---
linia 467
- {33773}{33840}-Dziękuje za spotkanie panie Campbell.|-Przyjemność po mojej stronie, Chuck.
+ {33773}{33840}- Dziękuję za spotkanie, panie Campbell.|- Przyjemność po mojej stronie, Chuck.
---
linia 474
- {34225}{34281}-Nie zostałem zapoznany z panem Baizenem.|-Wczoraj, Park Avenue Winter?
- {34284}{34350}-Wyszedłeś tuż po nim.|-Nie pamiętam, kiedy wyszedłem.
+ {34225}{34311}- Nie zostałem zapoznany z panem Baizenem.|- Wczoraj, Park Avenue Winter?
+ {34311}{34388}- Wyszedłeś tuż po nim.|- Nie pamiętam, kiedy wyszedłem.
---
linia 480
- {34566}{34632}Cóż Chuck...
+ {34566}{34632}Cóż, Chuck...
---
linia 482
- {34744}{34780}Ktoś o kogo się troszczę ma kłopoty.
+ {34744}{34780}Ktoś, o kogo się troszczę ma kłopoty.
---
linia 493
- {35830}{35886}Eastview Hotel 10:30 wieczorem
+ {35830}{35886}/Eastview Hotel 22:30
---
linia 496
- {36181}{36301}Akt pierwszy za wami.|Wyłania się akt drugi. Moi drodzy,
- {36302}{36314}cały czas jesteście w pracy.
- {36315}{36404}Czuję się jak w pracy.
+ {36181}{36274}Akt pierwszy za wami.|Wyłania się akt drugi.
+ {36289}{36334}Moi drodzy, ciągle rodzicie.
+ {36376}{36404}Czuję się jakbym rodziła.
---
linia 504
- {36822}{36852}zabiję was.|Teraz idźcie.
+ {36822}{36852}zabiję was.
+ {36872}{36893}Teraz idźcie.
---
linia 506
- {36942}{36956}Dziękuję.
- {36957}{37038}-Podoba się panu przedstawienie.|-Tak. Tak.
- {37150}{37218}- Co się z tobą stało. Miałeś mnie odebrać.|-Przepraszam.
+ {36955}{36997}- Dziękuję.|- Podoba się panu przedstawienie?
+ {37006}{37038}Tak, tak.
+ {37147}{37218}- Co się z tobą stało. Miałeś mnie odebrać.|- Przepraszam.
---
linia 513
- {37481}{37508}Nie żebyś mógł to zrozumieć.
+ {37481}{37508}Nie, żebyś mógł to zrozumieć.
---
linia 527
- {38742}{38828}-Próbujesz zrujnować moje życie.|-Jesteś szalona.
+ {38742}{38801}- Próbujesz zrujnować moje życie.|- Jesteś szalona.
---
linia 543
- {40407}{40453}i Archer nie miał żadnych wieści od Madam Olenska.
+ {40401}{40447}i Archer nie miał żadnych wieści od Madam Olenskiej.
---
linia 547
- {40680}{40727}Dziękuję. Jak się czujesz babciu?
- {40728}{40827}Ludzie mówią, że jestem stara i chora,|ale czuję się doskonale.
+ {40680}{40727}Dziękuję.|/Jak się czujesz babciu?
+ {40728}{40827}/Ludzie mówią, że jestem stara i chora,|/ale czuję się doskonale.
---
linia 551
- {40933}{40994}-Chcę go dobrze powitać.|-"Beau", Beaufort.
+ {40933}{40994}- Chcę go dobrze powitać.|-"Beau", Beaufort.
---
linia 559
- {41507}{41564}-Nate, czas na ciebie.|-Przepraszam.
+ {41507}{41564}- Nate, czas na ciebie.|- Przepraszam.
---
linia 565
- {41940}{42028}-Tak.|-Zawsze miał kłopoty z tym wersem.
+ {41940}{42028}- Tak.|- Zawsze miał kłopoty z tym wersem.
---
linia 571
- {42366}{42421}Następnym razem mogę cię spontanicznie|uderzyć, kiedy nadepniesz mi na twarz.
+ {42339}{42421}Następnym razem mogę cię spontanicznie|uderzyć, kiedy cię zobaczę.
---
linia 573
- {42512}{42593}jak czuje się pan Beaufort. Pracować|ciężko na coś,
+ {42512}{42593}jak czuje się pan Beaufort.|Pracować ciężko na coś,
---
linia 575
- {42690}{42709}Cóż, Hrabino.
- {42710}{42788}Przynajmniej nie musisz żyć w obawie,
+ {42700}{42788}Cóż, Hrabino,|przynajmniej nie musisz żyć w obawie,
---
linia 578
- {42873}{42954}-Nienawidzę tego grubego stroju.|-Jest jeszcze jedna rzecz.
+ {42895}{42954}- Nienawidzę tego grubego stroju.|- Jest jeszcze jedna rzecz.
---
linia 583
- {43201}{43229}Jakie dowcipne wypełnienie.
+ {43201}{43229}/Jakie dowcipne wypełnienie.
---
linia 585
- {43281}{43311}Może przeniesiemy się za kulisy.
- {43509}{43599}{Y:i}Szekspir mówił: "Wszystko dobre, co się dobrze kończy",
- {43600}{43696}{Y:i}ale czasem wszystko po prostu się kończy.
+ {43347}{43383}/Może przeniesiemy się za kulisy.
+ {43505}{43599}/Szekspir mówił:|/"Wszystko dobre, co się dobrze kończy",
+ {43600}{43696}/ale czasem wszystko po prostu się kończy.
---
linia 592
- {44131}{44190}-Mogę to wyjaśnić.|-Wyjaśnić co? Pokochałem to.
+ {44131}{44190}- Mogę to wyjaśnić.|- Wyjaśnić co? Podobało mi się.
---
linia 596
- {44404}{44421}Tak.
- {44422}{44505}Sfrustrowani bohaterowie|połączeni z prawdziwymi dzieciakami.
+ {44410}{44505}Tak, sfrustrowani bohaterowie|połączeni z prawdziwymi dzieciakami.
---
linia 603
- {44882}{44968}Wspaniale. Dziękuję za przyjście.
+ {44882}{44968}Wspaniale.|Dziękuję za przyjście.
---
linia 612
- {45963}{46035}-Nie mogę rywalizować.|-Nie możesz co?
+ {45963}{46035}- Nie mogę rywalizować.|- Nie możesz co?
---
linia 615
- {46188}{46255}Rozmawiałam z Sereną. Ona z nim była.
+ {46188}{46239}Rozmawiałam z Sereną.|Ona z nim była.
---
linia 620
- {46691}{46749}Lubię ESPN, okej, a ty lubisz...
+ {46680}{46749}Lubię ESPN, OK, a ty lubisz...
---
linia 625
- {46968}{47021}Jesteś jak dziecko, które twierdzi, że nie znosi
- {47022}{47086}pomidorów, a nigdy żadnego nie spróbowało.
+ {46949}{46989}Jesteś jak dziecko, które twierdzi,|że nie znosi pomidorów,
+ {47017}{47047}a nigdy żadnego nie spróbowało.
---
linia 630
- {47548}{47642}-Jak...|-Uciekłaś? Okazało się, że nie chcą mnie skrzywdzić.
+ {47580}{47645}- Jak...|- Uciekłaś? Okazało się, że nie chcą mnie skrzywdzić.
---
linia 633
- {47742}{47756}Wspaniale.
- {47756}{47779}Sao Paolo czeka.
- {47779}{47833}-Sao Paolo?|-Brazylia.
- {47850}{47887}Ciągle mogę pomóc ci się osiedlić.
- {47888}{47926}Możemy wspólnie wszystko zaplanować.
+ {47742}{47779}Wspaniale.|Sao Paolo czeka.
+ {47797}{47841}- Sao Paolo?|- Brazylia.
+ {47841}{47888}Ciągle mogę pomóc ci się osiedlić.|Możemy wspólnie wszystko zaplanować.
---
linia 646
- {48697}{48754}-To było wykonanie.
- {48755}{48827}-Nie można tego porównać do twojego.|-Co masz na myśli?
+ {48736}{48769}To było wykonanie.
+ {48770}{48827}- Nie można tego porównać do twojego.|- Co masz na myśli?
---
linia 654
- {49182}{49252}Zamieniła moją pracę w bagno, bez żadnej odpowiedzialności.
+ {49182}{49252}Zamieniła moją pracę w bagno,|bez żadnej odpowiedzialności.
---
linia 667
- {50375}{50445}Czy takie są wartości stamtąd, skąd pochodzisz?
+ {50391}{50461}Czy takie są wartości tam, skąd pochodzisz?
---
linia 670
- {50623}{50743}Dyrektor powiedziała mi, że moja przyszłość|na Yale jest zniszczona,
+ {50664}{50759}Dyrektor powiedziała mi,|że Mój los na Yale jest przesądzony,
---
linia 682
- {52010}{52034}Chcę żebyś wiedziała.
+ {51999}{52027}Chcę, żebyś wiedziała.
---
linia 700
- {53872}{53935}Jestem znacznie lepszy niż Beaufort.
+ {53825}{53850}Ty też.
+ {53872}{53935}Jestem znacznie lepszym Baufortem.
---
linia 720
- {55984}{56049}Jak powiedziałaś. Zdrada jest w mojej naturze.
+ {55984}{56049}Jak powiedziałaś.|Zdrada jest w mojej naturze.
---
linia 730
- {57200}{57294}{Y:i}W życiu jak w sztuce, niektóre|zakończenia są gorzko-słodkie.
- {57295}{57365}{Y:i}Szczególnie jeśli chodzi o miłość
+ {57200}{57294}/W życiu jak w sztuce, niektóre|/zakończenia są gorzko-słodkie.
+ {57295}{57365}/Szczególnie jeśli chodzi o miłość.
---
linia 736
- {57672}{57776}{Y:i}Dan, jak pewnie wiesz, wracam do Iowa.
- {57777}{57824}{Y:i}Przepraszam za wszystko.
- {57825}{57914}{Y:i}Jak napisała Edith Wharton: "Nie ma nikogo|tak uprzejmego jak ty.
- {57931}{58007}{Y:i}Nikogo, kto dał mi powód, aby zrobić rzeczy,|które na początku
- {58025}{58055}{Y:i}wydawały się tak ciężkie".
- {58070}{58111}{Y:i}Dziękuję. R.
- {58137}{58228}{Y:i}Czasem przeznaczenie łączy dwóch kochanków
- {58229}{58294}{Y:i}tylko po to, aby ich rozdzielić.
+ {57672}{57776}/Dan, jak pewnie wiesz, wracam do Iowa.
+ {57777}{57824}/Przepraszam za wszystko.
+ {57825}{57914}/Jak napisała Edith Wharton: "Nie ma nikogo|/tak uprzejmego jak ty.
+ {57931}{57983}/Nikogo, kto dał mi powód, aby zrobić rzeczy,
+ {57983}{58055}/które na początku wydawały się tak ciężkie".
+ {58070}{58111}/Dziękuję. R.
+ {58137}{58228}/Czasem przeznaczenie łączy dwóch kochanków
+ {58229}{58294}/tylko po to, aby ich rozdzielić.
---
linia 746
- {58818}{58877}{Y:i}Czasem bohater ostatecznie podejmuję
- {58878}{58913}{Y:i}właściwe wybory, ale moment nie jest odpowiedni.
- {58983}{59082}{Y:i}Jak mówią, wyczucie czasu jest wszystkim.
+ {58772}{58863}/Czasem bohater ostatecznie podejmuję|/właściwe wybory,
+ {58863}{58913}/ale moment nie jest odpowiedni.
+ {58983}{59082}/Jak mówią, wyczucie czasu jest wszystkim.
---
linia 753
- {59824}{60018}{C:$54C2DE}{Y:b}Tłumaczenie: elistone
- {60094}{60197}{Y:i}Wygląda na to, że ta historia|może mieć swój drugi akt.
- {60228}{60275}{Y:i}Miejmy nadzieję, że to nie tragedia.
- {60288}{60367}{Y:i}X. o. x. o., Plotkara.
+ {59824}{60018}{C:$54C2DE}{Y:b}Tłumaczenie: elistone|korekta: crosis
+ {60106}{60197}/Wygląda na to, że ta historia|/może mieć swój drugi akt.
+ {60219}{60276}/Miejmy nadzieję, że to nie tragedia.
+ {60288}{60367}{Y:i}X.O.X.O., Plotkara.

Jak widać jest tego co najmniej sporo ;) Nie wiem czy się wszystko wgrało, bo skrypt coś zawodzi czasem. Część poprawek, które tu są, nie są zupełnie konieczne np. {Y:i} na /, po prostu w programie, którego używam jest problem z {y:i}, więc zastępuję /
Przeglądnij poprawki i jeżeli je akceptujesz, zarówno katrin (większość, poza tą pierwszą o sukni, uzupełniona) jak i moje, to poniżej link do gotowego pliku, żebyś nie musiała poprawiać wszystkiego własnoręcznie ;)

https://odsiebie.com/pokaz/1876612---c6cf.html

Co poprawiłem?
- synchro w wielu miejscach, ale szczerze mówiąc, nie mam do tego cierpliwości, więc może nie być idealnie, zdarzyło się, że czas wyświetlania jednej kwestii to 9 klatek
- podział niektórych linii, w przypadku wielu zdań wypowiadanych w jednym wyświetleniu napisów
- spacje w oznaczeniach dialogów
- kilka błędów interpunkcyjnych typu: "tak kochanie" na "tak, kochanie" i w kilku miejscach kropki
- kursywę dla tekstu plotkary na początku

Gdybyś potrzebowała jakiejś korekty przed wrzuceniem napisów w przyszłości, to chętnie pomogę.
Komentarz został edytowany przez użytkownika crosis dnia 19-03-2009, 18:45:51

2009-03-19 17:40:38

ocena:
Dzięki;)

Logowanie