Komentarze:

Kyle XY 2x18

DSR.XviD-0TV

ocena napisów:

Aby pisać komentarze musisz być zalogowany!

2008-02-12 20:58:13

ocena:
Dysponując chwilą wolnego czasu, postanowiłem przetłumaczyć napisy do najnowszego, udostępnionego tej nocy przez grupę 0TV, osiemnastego odcinka odcinka - kultowego już - Kyle'a :happy: Wszelkie poprawki i komentarze mile widziane. Oczywiście zezwalam, o ile napisy spełnią wymogi jakości, na udostępnienie tłumaczenia w serwisie Hatak. :devil: Pozdrawiam i życzę miłego oglądania!

SHX

2008-02-12 21:03:43

ocena:
LOL - jak ten serial jest kultowy, to ja jestem wysoki!
Widziałem 1 sezon, pierwsze 2 góra 3 odcinki były znośne, a później
to typowe amerykańskie g*wno za przeproszeniem. Nie wiem co ludzie
widzą w tym serialu? Toż to serial, dla nastolatków, siedzących w domu
80% wolnego czasu...Jest WIELE innych, lepszych seriali, zamiast zaprzątać
sobie głowę takim "czymś". Ale to moja opinia, i kogo ona pewnie obchodzi:P.
Po prostu rozbawiło mnie to, że ktoś uważa to "coś" za kultowe!

2008-02-12 21:12:41

ocena:
MasterChief napisał(a) dnia 12-02-2008 21:03:43 następujący komentarz:

LOL - jak ten serial jest kultowy, to ja jestem wysoki!
Widziałem 1 sezon, pierwsze 2 góra 3 odcinki były znośne, a później
to typowe amerykańskie g*wno za przeproszeniem. Nie wiem co ludzie
widzą w tym serialu? Toż to serial, dla nastolatków, siedzących w domu
80% wolnego czasu...Jest WIELE innych, lepszych seriali, zamiast zaprzątać
sobie głowę takim "czymś". Ale to moja opinia, i kogo ona pewnie obchodzi:P.
Po prostu rozbawiło mnie to, że ktoś uważa to "coś" za kultowe!


Nigdzie nie napisałem, że nie ma lepszych seriali od Kyle'a. Co nie zmienia faktu, że jest to jeden znajwyżej ocenianych seriali dla młodzieży, w różnorakich serwisach branżowych, takich jak choćby tv.com. Ponad to o jego jego wartości mogą świadczyć (choć dla niektórych pewnie nie muszą) liczne nagrody, jakie ta produkcja zebrała w ubiegłych latach. Dobrze, że coś Cię rozbawiło. Już nie musisz ogladać serialu, by dobrze się bawić tego wieczoru. Ja przez to zdania bynaniej nie zmienię. A dla Ciebie zostawiam bardziej dorosłe produkcje.

2008-02-12 21:25:55

ocena:
Dobrze, że napisałeś, że jest to serial wysoko oceniany dla MŁODZIEŻY. Bo takim właśnie, dla młodzieży. Nie przeczę przecież, że jest to serial zły, być może dla dzieci jest i "kultowy". Jak ktoś mi piszę, że to jest kultowy serial, to idę o zakład, że za wiele on nie oglądał seriali. W tym przypadku mowa o Twojej osobie. Bo nie wyobrażam sobie osoby, która jest serialo-maniakiem jak Ja, i piszę o takich serialach "kultowe, to raz. Dwa - często, gęsto patrzę jakie noty dostaje film (imdb), serial (tv.com), ale nigdy nie przejmuje się zbytnio tymi ocenami. Równie dobrze, możesz sobie wejsć na filmweb.pl i popatrzeć na oceny, gdzie "m jak miłość" (na Boga!) są oceniane po 9, że nie wspomnę, że też są nagradzane, czy inne polskie (kobiece) seriale, do nagród! Idąc twoim tokiem myślenia, osoby która patrzy na oceny, na nagrody, można powiedzieć, że "m jak miłość" jest kultowa. Bo dostała nagrody, bo wysoko oceniania, to dwa. Trzy - tym to mnie rozbawiłeś - "nie musisz oglądać tego serialu", proste, że nie muszę, nikt mnie nie zmusza przecież... Myślę, że jest WIELE innych seriali, którymi warto sobie głowę zaprzątać. No ale... każdy lubi to co lubi, o gustach się nie dyskutuje. Nie podważam, że Kyle to shit, tylko na pewno nie jest to serial KULTOWY na Boga! Dzięki, że zostawiłeś dla mnie dorosłe seriale, jak dorośniesz to może i oglądniesz jakieś seriale, które zasługują na miano Kultowych produkcji... A na początek ci polecę Dexter'a, jeśli masz mocne nerwy. Zamykam dyskusję, bo to do niczego nie prowadzi (dobrego). Amen

2008-02-12 21:54:58

ocena:
Hyh ale debata....chłopak zrobił napisy i mu się oberwało ; )))... ale w tym przypadku poprę SHX żeby troszeczkę zrobić zadymy tzn przyczepić się do czegoś... Kyle xy jest kultowy bo samo słowo oznacza że jest coś "trzczone" przez większą grupę ludzi...a że to jest młodzieżowy film też się zgodzę..ale ma w sobie urok...Dexter popieram za pokazanie dobrego serialu, choć taki dualizm moralny już zaznałem wcześniej choćby w "Death Note"....Pozdro dla was obojga ; ))
Komentarz został edytowany przez usera Lesii dnia 12-02-2008 22:55:32

2008-02-12 21:59:09

ocena:
A jak tak się dopiszę, że Dexter jest dla mnie bardziej zabawny, na pewno moje nerwy na nim nie cierpią. smile A Kyle XY lubię. Trochę komedii, akcji, dramatu. Są też czasami niezłe grypsy/jaja. Np odcinek 2x17, po prostu przegięli, ale w tą dobrą stronę. Jeśli komuś się Kyle XY nie spodobał już na samym początku, to po prostu serial nie dla niego.
Pozdro.

2008-02-12 22:08:07

ocena:
Lesii - ja nie pisałem nic o jego napisach, bo nie oglądałem ich, nie wiem na jakim są poziomie, i wiedzieć nie będę, bo nie chce mi się sprawdzać napisów, do czegoś, czego NIE oglądam to raz. Dwa - jeśli uważasz, że coś "czczone" przez większą ilość osób jest kultowe, to nie mam pytań. Idąc (tym razem) twoim tokiem myślenia - "szansa na sukces" która ma 1500 100 900 odcinków, jest kultowa? Nie bądźmy śmieszni;). Uważam, że Dexter jest serialem tylko i wyłącznie dla dorosłych. Z innych dla dorosłych, z humorem - Californication, też polecę. No i dzięki za "pozdrowienia":P

Elektron - tu masz rację, jak kogoś Kyle nie przekonał na początku, później nie przekona. I tak jest ze mną, fajnie miał z 3 odcinki na początku. Oglądnąłem cały sezon, zrobiłem sobie krótkie podsumowanie, i jest to serial dla amerykańskich nastolatków, niczym więcej. A jak ty widzisz w Dexterze zabawne momenty, to nie mam pytańsmile.
Komentarz został edytowany przez usera MasterChief dnia 13-02-2008 01:12:45

2008-02-12 22:40:01

ocena:
No to widocznie ograniczasz sobie percepcję przy oglądaniu seriali. W Kyle XY było wiele momentów śmiesznych. W pierwszym sezonie także. 2x17 nie oglądałeś więc nie wiesz jaki był.
Co do Dextera, to sorry ale po tylu latach oglądania seriali filmów kryminalnych nie robią na mnie wrażenia porozcinane ciałka. Na pewno nie odwracam wzroku i nie pytam "czy już koniec".
Co do śmieszności to dziwię się, że niczego nie zauważyłeś, ale wg mnie w każdym odcinku jest coś śmiesznego. Często gęsto, gdy Dexter przyjmuje rolę narratora. Zresztą sam jego twarz i uśmieszek mnie rozbraja w niektórych momentach.
Strzałka smile

2008-02-12 23:39:19

ocena:
Dobre napisy, pare literowek tu i tam bylo, ale ogolnie jak najbardziej pozytywnie.

2008-02-12 23:43:31

ocena:
k9999 napisał(a) dnia 12-02-2008 23:39:19 następujący komentarz:

Dobre napisy, pare literowek tu i tam bylo, ale ogolnie jak najbardziej pozytywnie.


Szkoda ze ich nie wypisałeś, poprawiłbym je od razu smile Dziękuję za komentarz i pozdrawiam smile
Komentarz został edytowany przez usera SHX dnia 13-02-2008 02:23:41

2008-02-12 23:44:48

ocena:
Elektron napisał(a) dnia 12-02-2008 22:40:01 następujący komentarz:


No to widocznie ograniczasz sobie percepcję przy oglądaniu seriali.



Że jak proszę?

Elektron napisał(a) dnia 12-02-2008 22:40:01 następujący komentarz:


W Kyle XY było wiele momentów śmiesznych. W pierwszym sezonie także. 2x17 nie oglądałeś więc nie wiesz jaki był.



Proszę cięsmile, nie osłabiaj mnie! Ja wiem, że jesteś fanem "tego" serialu...ale jak Kyle w 1 sezonie miał wiele (W-I-E-L-E) śmiesznych motywów to Ty chyba, Elektronie nie widziałeś (nie oglądasz) seriali które są śmieszne. Dla przykładu ci podam, coś co znasz (ciekawe skąd?) Psych'a, inny - 30 Rock, Californication, Reaper, i kilka innych. Może to złe lekko porównanie bo niektóre z w/w są typowo komediowymi ale... mają WIELE więcej zabawnych momentów jak ten "serial". Odcinka 2x17 nie oglądałem, i nigdzie nie napisałem, że oglądałem! Oglądać też nie mam zamiaru, bo serial jest dla mnie spalony, po 1 sezonie, i wracać nie będę. Umówmy się, niektórzy z Was, lubią po prostu seriale jak Kyle, typowo młodzieżowe. Ja też lubię czasami coś "innego" oglądnąć, kwestia gustu. Jeden woli rybki, drugi woli c*pkismile.

Elektron napisał(a) dnia 12-02-2008 22:40:01 następujący komentarz:


Co do Dextera, to sorry ale po tylu latach oglądania seriali filmów kryminalnych nie robią na mnie wrażenia porozcinane ciałka. Na pewno nie odwracam wzroku i nie pytam "czy już koniec".



No widzisz. Ja nie oglądałem CSI jak Ty i np. nie byłem fanem tego typu seriali. A Dexter mnie zauroczył, jak i setki TYSIĘCY innych osób na całym świecie. Już po 1 odcinku zostałem wiernym fanem serialu, aż do ost. 2 serii. Teraz nawet czytam książkę Dextera, na której nakręcono właśnie serial. Dla mnie Dexter to absolutny mistrz w swoim gatunku, nie ma nic lepszego, i nie będzie, dopóki nie wyjdzie 3 seriasmile. Jeśli ktoś lubi seriale od 18+ to Dextera powinien nadrobić na samym początku. Myślę, że to nie tylko moja opinia.

Elektron napisał(a) dnia 12-02-2008 22:40:01 następujący komentarz:


Co do śmieszności to dziwię się, że niczego nie zauważyłeś, ale wg mnie w każdym odcinku jest coś śmiesznego. Często gęsto, gdy Dexter przyjmuje rolę narratora. Zresztą sam jego twarz i uśmieszek mnie rozbraja w niektórych momentach.



Może inaczej, można się czasem lekko uśmiechnąć, ale nie, żeby się śmiać od razu. Na pewno nie jest to serial kierowany dla osób młodych, na pewno nie dla osób które lubią seriale jak Kyle. Myślę, że wystarczy oglądnąć pilota, aby się przekonać do Dextera. Co do aktora...nie znałem go dotychczas, nie widziałem go w niczym (grał geja w 6 stóp po ziemią), ale zagrał on idealnie tą rolę. Zresztą zgarnął kilka nominacji, nagród za swą rolę. Uśmieszek ma, i dobrzesmile. Mnie tam on nie rozbawia zbyt często...

A na koniec, nie można nazwać serialu który miał JEDEN cały sezon (12 odcinków?) za kultowy. Dla przykładu uważam, że seriale które lecą latami można nazwać kultowymi:

- Friends - 10 sezonów, Sopranos - 6 (leci 7) sezonów, South Park (co prawda to animowany, ale serial) 11 sezonów... Można by chyba lekko nagiąć wciskając 2 sezony Dextera, bo na to zasługuje. A Kyle XY nie ma w sobie nic, aby mówić o nim jak o kultowym serialu, bo niby co ma? Czym on jest odkrywczy? Czy czekać z niecierpliwością na kolejny odcinek?

Elektron napisał(a) dnia 12-02-2008 22:40:01 następujący komentarz:


Strzałka smile



strzałkasmile
MasterChief


Komentarz został edytowany przez usera MasterChief dnia 13-02-2008 00:54:14

2008-02-12 23:57:21

ocena:
MasterChief napisał(a) dnia 12-02-2008 23:44:48 następujący komentarz:

Dla mnie Dexter to absolutny mistrz w swoim gatunku, nie ma nic lepszego, i nie będzie, dopóki nie wyjdzie 3 seriasmile Myślę, że to nie tylko moja opinia.



I już tą opinią bardzo się ograniczyłeś. Atakujesz z zawziętością przedszkolaka serial, którego tak naprawdę nie obejrzałeś, bo jak sam stwierdziłeś po trzech odcinkach Ci nie przypadł do gustu. Skąd wiesz jaki był później?Nikt tutaj, w przeciwieństwie do Ciebie, nie wychwala pod niebiosa jednego serialu, a Ty się uczepiłeś i drążysz głupi temat. Jak jesteś trollem to nie tutaj proszę. Miał być komentarz dotyczący napisów, podczas gdy Ty próbujesz wszystkich wkoło zmieniać i układać nam porządek umysłu na swoją modłę. Masz jakiś przerost ambicji uważając się za osobę o serialach wszechwiedzącą - jakby było się czym chwalić. Napisałem jedno słowo, które uważałem i uważam za słuszne, podparte opiniami innych użytkowników, a Ty w zamian zacząłeś wypluwać co raz to marniejsze teksty, w stylu:

MasterChief napisał(a) dnia 12-02-2008 23:44:48 następujący komentarz:

"A na koniec, nie można nazwać serialu który miał JEDEN cały sezon (12 odcinków?) za kultowy. Dla przykładu uważam, że seriale które lecą latami można nazwać kultowymi:


i tu wyliczasz seriale, by na koniec wcisnąć Dextera, który miał taką samą ilość odcinków, a w drugim sezonie zbyt obficie się też ich nie namnożyło. Mieszasz fakty, plączesz coś, okazując tym samy swoją słabość. Komentarze temu z założenia raczej nie służą. Przemyśl to, bo Elektron ma rację pisząc o twoim ograniczaniu się.
Komentarz został edytowany przez usera SHX dnia 13-02-2008 01:04:40

2008-02-13 00:01:11

ocena:
{989}{1045}i zawodowego... nie świdczą|zbyt dobrze o pani.
{989}{1045}i zawodowego... nie świadczą|zbyt dobrze o pani.

{8635}{8689}Myśle o szybkim, błyskotliwym rozwoju zawodowym.
{8635}{8689}Myślę o szybkim, błyskotliwym rozwoju zawodowym.

{9729}{9769}Lepiej będzie, jeśli bedziemy ich przestrzegać.
{9729}{9769}Lepiej będzie, jeśli będziemy ich przestrzegać.

{11345}{11379}Żygałam już wczoraj...
{11345}{11379}Rzygałam już wczoraj...

{23976}{24000}musisz pozwolic mu|myśleć, że ma rację,
{23976}{24000}musisz pozwolić mu|myśleć, że ma rację,

{40430}{40474}No dobra, użyj tej swojej hologłowy.
co to za słowo?

Napisy ogólnie dobre, ale nie oglądałem serialu, a same napisy...
Żeby nie było, że nie wypowiadam się w temacie:P

MasterChief
Komentarz został edytowany przez usera MasterChief dnia 13-02-2008 01:13:46

2008-02-13 00:08:17

ocena:
MasterChief napisał(a) dnia 13-02-2008 00:01:11 następujący komentarz:

{40430}{40474}No dobra, użyj tej swojej hologłowy.
co to za słowo?


Nie oglądasz serialu, nie znasz kontekstu, ani bohatera, który to powiedział, to się o słownictwie się nie wypowiadaj.

2008-02-13 00:08:49

ocena:
SHX napisał(a) dnia 12-02-2008 23:57:21 następujący komentarz:

Atakujesz z zawziętością przedszkolaka serial, którego tak naprawdę nie obejrzałeś, bo jak sam stwierdziłeś po trzech odcinkach Ci nie przypadł do gustu. Skąd wiesz jaki był później?



A gdzie ja napisałem, że widziałem 3 odcinki? Czytaj (proszę) ze zrozumieniem. Napisałem, że miał ze 3 FAJNE odcinki na cały PIERWSZY sezon. Po zakończeniu powiedziałem, że nie ma sensu oglądać tego na siłę. Jak lubisz takie seriale, twoja sprawa.

SHX napisał(a) dnia 12-02-2008 23:57:21 następujący komentarz:

Nikt tutaj, w przeciwieństwie do Ciebie, nie wychwala pod niebiosa jednego serialu, a Ty się uczepiłeś i drążysz głupi temat.



Dałem ci tylko 1 przykład, 1 serialu dla dorosłych. I nie wychwalam go pod niebiosa, jak piszesz/uważasz.

SHX napisał(a) dnia 12-02-2008 23:57:21 następujący komentarz:

Jak jesteś trollem ...Masz jakiś przerost ambicji uważając się za osobę o serialach wszechwiedzącą (jakby było się czym chwalić).



Teraz to pojechałeś po bandzie, że Ho! Aż tak cię to zabolało, że ktoś napisał, że Kyle XY nie zasługuje na miano serialu kultowego? Było napisać to wcześniej. Przepraszam, że uraziłem twoją dumę! Kyle XY ponad wszystko!

SHX napisał(a) dnia 12-02-2008 23:57:21 następujący komentarz:

Komentarze temu z założenia raczej nie służą. Przemyśl to, bo Elektron ma rację pisząc o ograniczaniu się.



Zabrałem głos na początku, bo mnie "tknęło", że ktoś (ty) napisał, że to kultowy serial. Stąd tu jestem, więcej mnie nie będzie. Temat zamknięty. I nie jestem trollem, nie jestem dzieckiem, i czym tam sobie jeszcze wymyśliłeś w główce. Masz osobny komentarz z oceną do napisów. Aż ciekaw jestem ile masz lat?

2008-02-13 00:12:11

ocena:
SHX napisał(a) dnia 13-02-2008 00:08:17 następujący komentarz:

MasterChief napisał(a) dnia 13-02-2008 00:01:11 następujący komentarz:

{40430}{40474}No dobra, użyj tej swojej hologłowy.
co to za słowo?


Nie oglądasz serialu, nie znasz kontekstu, ani bohatera, który to powiedział, to się o słownictwie się nie wypowiadaj.



Dla mnie EOT. Zakończmy tą dyskusję. Co ma (na koniec pisząc) znanie bohatera, do tego słowa? Uważasz, że nie znam, a widziałem przecież 1 (cały) sezon, więc skąd ten wniosek? I się więcej nie wypowiem. Amen

2008-02-13 00:17:05

ocena:
MasterChief napisał(a) dnia 13-02-2008 00:12:11 następujący komentarz:

SHX napisał(a) dnia 13-02-2008 00:08:17 następujący komentarz:

MasterChief napisał(a) dnia 13-02-2008 00:01:11 następujący komentarz:

{40430}{40474}No dobra, użyj tej swojej hologłowy.
co to za słowo?


Nie oglądasz serialu, nie znasz kontekstu, ani bohatera, który to powiedział, to się o słownictwie się nie wypowiadaj.



Dla mnie EOT. Zakończmy tą dyskusję. Co ma (na koniec pisząc) znanie bohatera, do tego słowa? Uważasz, że nie znam, a widziałem przecież 1 (cały) sezon, więc skąd ten wniosek? I się więcej nie wypowiem. Amen



Ma, bo nie powiedziałaby tak ani Nicole, ani Declan, tylko Josh. Widzę, że co raz to niższe oceny wystawiasz, ale nie zależy mi na tym... Baw się dalej Dexiu. Ci, którzy obejrzą moją pracę, a nie tylko przelecą Wordem napisy, moje wysiłki docenią.

P.S. 1 - po raz któryś z kolei mówisz, że się nie wypowiesz, a ciągle to robisz.

P.S. 2 - Co ciekawe, to ja zrobiłem napisy do 4 pierwszych odcinków Twojego Dextera (wersja DVDrip Saints) , które nawet są zamieszczone tutaj na N24 i nie było to bynajmniej synchro MSainta, ale autorskie napisy.
Komentarz został edytowany przez usera SHX dnia 13-02-2008 02:33:48

2008-02-13 00:44:42

ocena:
Dobra przestańcie pisać bo naprawdę się zrobiło z tego przedszkole ;)))...Każdy ma gust i guscik...basta i tyle...dla jednego Kyle może być ciekawym serialem albo śmiesznym i na odwrót co do Dextera btw kumam mnie też Dex śmieszy w niektórych momentach te texty (szczególności jak ma jakiś punkt krytyczny) i te jego minki...to samo z Kylem szczególności pierwszy sezon jak "poznawał" świat...a co do kultów to ani dex ani kyle nie jest :P... Kultem była Druzyna A,Mac Gajwuś i M.A.S.H. (ten ostatni to majstersztyk :P )... Więc wszyscy się mylicie koniec kropka dzięki za napisy : )))

2008-02-13 00:45:17

ocena:
MasterChief napisał(a) dnia 12-02-2008 22:08:07 następujący komentarz:

Lesii - ja nie pisałem nic o jego napisach, bo nie oglądałem ich, nie wiem na jakim są poziomie, i wiedzieć nie będę, bo nie chce mi się sprawdzać napisów, do czegoś, czego NIE oglądam to raz.


Jak nie widziałeś odcinka albo napisów wcześniej to po grzyba wystawiasz ocenę.

Do poprawki:

{54407}{54437}Jestem twoim ojscem, Jess.
{54407}{54437}Jestem twoim ojcem, Jess.
Komentarz został edytowany przez usera Bilu003 dnia 13-02-2008 01:49:38

2008-02-13 01:27:02

ocena:
Bilu003 napisał(a) dnia 13-02-2008 00:45:17 następujący komentarz:

Do poprawki:

{54407}{54437}Jestem twoim ojscem, Jess.
{54407}{54437}Jestem twoim ojcem, Jess.


Poprawione. Dziękuję smile

Komentarz został edytowany przez usera SHX dnia 13-02-2008 02:27:22

Logowanie